Tuesday, October 13, 2009

sakulah...

Haru biru aku baca paper arn! Pelajar dnasihatkan tukar sekolah kerana memaki hamun pengetua di Frenster.. keh3.. dh ler bdk sek sains, prangai cm anak SETAN! Boley plak memaki hamun principal di alam maya ini.. Hei bebudak, jaman sekarang jaman teknologi. Segala aper yang ko+aku+pengetua ko buat sumer kena SCAN. so, beringat ler.. Bukankah cara ko memaki hamun ittew menunjukkan jiwa ko yang sakit?? Sian....

Semalam aku p miting kt PPD. pasai projek e-Kasih yang gov akan wt secara sistemati. Susah toi nk dapatkan data bebudak nih. Walhal aku nk bagi bantuan kt dorg. Aper ler punyer budak. Arinih kak Mantan GPK aku dh round kelas p panggil budak n dtg jmp aku 2k anta data. Aku tau, mereka semua bukannya kaya. Majoriti anak org susah. Berapa kerat sangat yang bergaji RM1500++ ke atas. Tuh pun susah nak bagi kerjasama.. Kat miting, aku ditempatkan ngn ckg2 dr sek lain.. kebanyakannya sudah berpengalaman(word sopan 2k tua).So keje kami untuk menyiapkan data yang dikehendaki lambat sedikit ler.. Pada org muda, ko jgn sombong laks. Ko xkan menongkat langit selamanya.. Satu masa korg pun akan sama seperti mereka. Yang bagusnya, mereka sangat jujur membuat kerja ittew walopun lambat! xcm kita yang generasi serba canggih nih! nak siap cepat tapi xsabar. n pengakhirannya, sangat ler sembey(word nih aku pun xtau maksudnya. aku dapat masa aku sekolah kat SMT t'ganu. Apaler citer kwn2 aku dulu yer?)

No comments:

Post a Comment