Thursday, October 15, 2009

CUTI REHAT KEBAJIKAN

esok amat ler bahagia buat diriku saurang pendata.. kerna aku telah dipermisi untuk CRK!! esok nk p merapoh+KL+Selangor sbb kawan aku kenduri kawen..ari isnin laks sekolah aku amik cuti peristiwa.. Baguih toi sekolah yang ader banyak kaum nih.. Sekolah aku ader Miss Vijaya, bebudak2 laks logeswari, yang pompuan aku xigt dh.. sumer duk hostel.. Semoga hepi menyambut perayaan agama anda.. 1MALAYSIA!!

kui3.. tadi ader miting pasai program RIMUP+JAMUAN ARI RAYA yang akan dibuat Rabu depan.. Nampaknya tugas aku mmg akan TPC ler jawabnyer-PHOTOGRAPHER.. ???? awat???? xstuju ek? PEDULIK!! kui3

Semalam duty warden.. bebudak F3 dh abih exm.. so dorg buhsan amat kerna xdpt cuti.. nthler.. kdg2 baguih gak bagi dorg cuti sket.. bukan sampai sabulan sampai abih taun, tapi mayb cuti untuk minggu ini saja.. n aktiviti pas PMR tuh leh wat starting nextweek. kan?? Sian bebudak.. terpaksa turun prep.. TV xd.. nk suh dorg main indoor game pun, facalities kurang.. SIAN BELAS BAGAI! jawabnya, suh dorg kumpol 1 kelas n bacalah buku2 cerita ker, komik ker asalkan xbuat bnda yang membahayakan+melucahkan jer.. mlm td ader budak kantoi enset ngn aku.. pas dinner, aku p round2 kawasan sekolah.. sampai jer kat tepi 1 kelas tuh, aku dengar suara pompuan+laki! berdegup kencang aku!!! JANGANLAH ADER YANG BUAT XSNONOH! n akhirnya bila aku skodeng bdk2 tuh, sumernyer laki... dorg ngh phone pompuan n wat loud speaker.. aku terpaksa menahan mereka.. yer ler, tugas.. ikutkan ati aku tengok bebudak tuh, xd probs pun.. n pastuh aku buat ler aper yang patot. sian gaks...

No comments:

Post a Comment