Sunday, October 25, 2009

internet..

ALhamdulillah.. skg dh elok internet umah aku nih.. baru jer berkira2 nk terminate servis streamyx nih.... sbb masa mula2 aku call servis center, cm 'teet'!! pastuh, aku ngadu kat adik aku.. kawan dia org atasan TM nih.. kawan dia cakap dia nk sembur saper y keje masa aku call tuh. pastuh, aku call 100 ag skali.. alhamdulillah.. xcam operator y 1st tuh.. pas dorg cek dorg punyer serbis, dorg ngaku mmg site dorg y prob.. kan senang cmtuh.. xyah nk berdolak dalih! sengal!!! ini membantutkan segala perjalanan idop aku y banyak bergantung ngn internet nuh.. Alhamd.... pasnih aku nk coret pasai perjalanan aku p kenduri kawen kwn aku tuh.. amiinn..

1 comment:

  1. hehe... naseb baek ako tak pnah kne ngan yg palat n sengal! haha... kdg2 customer service ni memg PMS tak menentu...

    *sila abaikan carutan

    ReplyDelete